Pop of Color

2017. szeptember 15.

photo-1-14-683x1024.jpg

Ahogy most beköszöntött az ősz - és felfedeztem, hogy rengeteg régebbi kép nincs is fent a blogon - arra gondoltam, hogy szép lassan elkezdem őket csöpögtetni és most először hozok egy olyan összeállítást, amit manapság szerintem nagyjából bárhova fel lehet venni.

Jó nem esküvőre, és nem állásinterjúra, de a rohangálós hétköznapokra. Nekem egyébként az egyik kedvenc go-to összeállításom a teljes fekete színes cipővel. A képek láttán amúgy ezt a cipőmet szerintem most megyek is és előkeresem. 

photo-5-3-1024x683.jpg

photo-2-14-683x1024.jpg

photo-3-10-683x1024.jpg

Pulcsi - H&M               Nadrág - TOPSHOP              Táska - ZARA              Cipő - NIKE

 

@viktoriabolla

Fényképek: Somay Márk / marksomay.com/@marksomay 

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr6712471619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása