PERSONAL STYLING #1 - Saját stílus megtalálása

2017. április 19.

img_0668.JPG

Mivel nem minden összeállításról lehet oldalakat magyarázni, és láttam, hogy többen is írtátok, hogy érdekel titeket a saját stílus megtalálása szolgáltatás, ezért a mai outfithez gondoltam ahelyett, hogy a farmer - fehér felső kombináció 'rejtelmeit' ecsetelném, írok egy picit arról, hogy mi történne, ha eljönnél hozzám egy fent említett konzultációra.

AZ ALAPOK - A stílusod megtalálásához feltétlenül fontos feltérképezned (hah micsoda alliteráció!) azt, hogy mik azok a ruhadarabok, amikre minden nap szükséged van. Szuper, ha tele van a szekrényed színesebbnél színesebb szoknyákkal, de ha soha nem hordod őket, valószínűleg nem passzolnak az életedbe. Emiatt első körben egy kis kísérletet végeznénk, amiben egy héten át szigorúan csak az alapdarabjaidat hordhatnád. Ez alatt egy kis naplót kell vezetned arról, hogy miket hordtál, mi az aminek a hiányát érezted és így tovább..

NEUTRÁLIS SZÍNEK - Gondolom mindenki tisztában van a ténnyel, hogy ha valamit tiltanak tőlünk, akkor nyilván annál inkább vágyunk rá. Pontosan emiatt a következő lépés a neutrális színek hete. Ez alatt általában ki szokott derülni, hogy melyik színek, minták hiányoznak a lelkünknek. Ráadásul ez amiatt is szuper, mert a neutrális színek mind remekül variálhatók egymással, így remek kísérletezés arra is, hogy hogyan variálhatod a különböző anyagokat és árnyalatokat egymással.

RUHÁK, AMIK TÖKÉLETESEN PASSZOLNAK - Ez a része picit gardróbrendezés, hiszen ezen a ponton ki kell szórni (vagy átalakítani) minden olyan ruhadarabot, ami nem passzol rád (főleg, ha évek óta nem passzol). 

RUHÁK, AMIKET AZ ELMÚLT 2 ÉVBEN NEM HORDTÁL - Szintén az előző pont sorsára jutnak. Persze-persze, tudom, hogy egyszer még talán jól jönne, ha esetleg valami olyan helyre mennél, ahol olyat kellene hordanod, amit egyébként nem vennél fel magadtól - de a lényeg pontosan a mondat végén van. Nem vennéd fel magadtól, ahogy azt az elmúlt 2 évben nem is tetted, úgyhogy ez nem a te stílusod.

RUHÁK, AMIKBEN JÓL ÉRZED MAGAD - Biztos vagyok benne, hogy jó pár stílus ruhadarabjai sorakoznak a szekrényedben, de melyiket hordod a legszívesebben? Miért pont azt szereted hordani? 

JÓL ÁLLNAK EZEK? - Nyilván ez az egyik legnehezebb része, hiszen szerintem viszonylag kevés ember van, aki tökéletesen eltalálja, hogy mi áll neki jól. Ennek a legnagyobb oka, hogy a tükörbe nézve általában nem azt látjuk, mint amit mások látnak. A tükör előtt behúzzuk a hasunkat, kihúzzuk magunkat, és eligazgatunk mindent. Ezt a részt egyedül megoldani szinte lehetetlen, ezért a legjobb, ha keresünk valakit, aki őszintén elmondja a véleményét. 

MIT SZERETNÉL HANGSÚLYOZNI? - A testalkatnak megfelelő öltözködéssel elérheted, hogy azokra a területekre tereld a figyelmet, amiket szeretsz. 

TITKOS PINTEREST MAPPA - Nincs is jobb, mint ha van egy mappád, amiben csupa olyan összeállítást találsz, amiket szívesen felvennél. Ez egyrészt segít átlátni azt, hogy milyen ruhákra van szükséged, másrészt pedig kapsz egy képet arról is, hogy milyen stílus áll közel a szívedhez. 

A velem való konzultálás során én az összes lépésen végigkísérlek, valamint segítek megtalálni azt az irányt, ami mind a személysiégedhez, mind a testalaktodhoz a legjobban passzol. Ez után közösen összeállítjuk a moodboardod és végül egy listával távozol, amin pontokba szedve megtalálod, hogy a te stílusodhoz mely ruhadarabokra van szükséged valójában a gardróbodban.

img_0671_1.JPG

img_0666_1.JPG

img_0673.JPG

img_0659_1.JPG

Én a saját stílusomat úgy jellemezném, hogy letisztult, egy kis csavarral. A napok többségében farmert és pólót hordok, valamilyen olyan kiegészítővel, ami számomra feldobja azt. Ez a mostani összeállítás például pont az, amiben én egyébként szinte bármikor jól érzem magam. Emiatt is választottam az új image képekhez, mert ez tökéletesen képviseli azt, hogy milyen vagyok én. 

A top egy Shein darab, amit szétvagdostam, mert még terhesen is óriási volt rám. Itt egyébként már volt is egyszer befotózva rajtam. A nadrág pedig Zara. Imádom, szuper, de ne vegyétek meg, mert egy hétig bírta az anyaga és mindenhol, ahol koptatva van, repedt. Én adok neki még egy esélyt a visszacserélésnél, de azért nem bántam volna, ha mondjuk inkább az első verzió úgy marad, ahogy vettem.

Remélem hasznosnak találjátok a mai cikket és tudtam vele segíteni. De ha bármi kérdésetek lenne, a viktoria@11ground.com-on elértek! 

Erre a linkre kattintva pedig még részt tudtok venni a nyereményjátékban, amin akár egy saját stílus megtalálása konzultációt is nyerhettek!

 

ke_pernyo_foto_2017-04-02_18_29_05.png

 

 

 

Fényképek / Photos: Somay Márk / marksomay.com/@marksomay 

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr5412435563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása