mittersisters táskakészítő workshop

2017. március 20.

img_9589.JPG

Még Januárban érkezett a meghívóm a mittersisters táskakészítő workshopjára, ami már akkor teljesen megfogott, amikor elolvastam ezt a két szót: táskakészítő workshop! Kevés jobb dolog létezik egy divatrajongó számára, mint amikor kiveheti a részét a ruhatára egyik új darabjának elkészítésében. 2 hónapon át vártam a napot, amikor végre beléphetek a mittersisters műhelyébe, és azt kell, hogy mondjam: megérte várni rá!

Már maga az ötlet, hogy saját kezűleg készíthetsz egy bőr táskát, nagyjából 9 pontot érdemel egy tizes skálán. Az i-re a pontot pedig az teszi fel, hogy ezt hozzáértők segítségével teszed, így kézügyesség hiányában is, és anélkül, hogy évekig a MOME-ra jártál volna (bármennyire megdöbbentő) tényleg egy designer táskával fogsz kisétálni a workshop végeztével. Meg egy nagy adag élménnyel. 

Imádtam minden percét annak a bizonyos délutánnak, amit a mittersisters studiójában töltöttem, kezdve a bőrválogatástól, a papírvagdosás gyakorlaton át, egészen addig, amíg végül a kezeim között fogtam az elkészült kis csodámat. Mert bármennyire is hisz az ember abban, hogy profik kezei között képes lesz egy táskát elkészíteni, valahol mégis hihetetlen, hogy ez a gyakorlatban is tényleg így történik. De beszéljenek helyettem a képek!

img_9709.JPG

img_9710.JPG

Első körben kartonokon kísérleteztük ki a tökéletes vágó technikát, amit utána már (majdnem) biztos kezekkel kivitelezhettünk a kiválasztott bőrökön. Szerencsére a táskához jártak szabásminták, így tulajdonképpen ezeket kellett körbevágnunk. 

img_0020_1.JPGimg_9711.JPGimg_9712.JPGimg_9713.JPG

A szabásmintákat nehezékekkel rögzítettük a bőrhöz, majd nagylevegő és vágás! 

img_9714.JPGimg_9715.JPGimg_0022_1.JPG

Cipzár választás, majd a darabok egymáshoz ragasztása. A varrás szerencsére nem a mi feladatunk volt, így a táska is és én is megúsztam, hogy utolsó lépésben elrontsam ezt a kis csodát! 

img_9604.jpgimg_9605.JPG

Végezetül kis bőr pompomokat készítettünk, amik amúgy külön akár kulcstartóként is funkcionálhatnak!

Szuper kis délutáni program volt, ami nagyjából 3 órát vett igénybe, de egy hatalmas élményt adott számomra! Arról pedig nem is beszélve, hogy azóta mindenkinek büszkén mesélem, hogy ezt a táskát bizony én készítettem! 

Nemsokára indul egy hátizsák készítő workshop is a lányoknál, amivel én is nagyon kacérkodok, úgyhogy érdemes körbenéznetek a weboldalukon: http://mittersisters.com/

Viki

@viktoriabolla

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr2712336077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása