Off the Shoulder szerelem

2016. július 09.

img_1010.JPG

Már tavaly nyáron oda és vissza voltam a váll alatt kezdődő ruhákért, de a szerelmem feléjük idén nyáron tetézik. Nagyjából minden nap valamelyik ilyen ruhámat vagy felsőmet választom, bár ennek lehet némi köze ahhoz is, hogy a hagyományos felsők egyszerűen nem állnak rajtam épp sehogy. 

Az idei nyár legnagyobb trendjében egyébként az a legjobb, hogy nem egy bizonyos fazont szeretnének mindenkire ráhúzni, ami vagy jól áll vagy nem, hanem az off the shoulder fogalom bármely darabját magadévá teheted. Az pedig szinte 100%, hogy mindenki megtalálhatja a fazonok között azt a darabot, ami neki a legelőnyösebb.

Kivételesen most én se egy outfitet hoztam nektek részletekig befotózva, hanem a mindennapjaimból válogattam össze képeket, amin épp az aktuális témának megfelelő ruha van rajtam. Remélem tetszeni fognak! 

1. Achensee 

2 hete Anyukámhoz utaztam Mayrhofenbe, ahonnan egyik nap átugrottunk egy kis kirándulásra ehhez a csodás tóhoz. Anya elég profi fotós, nem gondoljátok? 

img_0977.JPG

img_0995.JPG

Napszemüveg - PLASTIK STORE      Ruha - ROMWE (kattints ide a linkért)

 

2. Itt épp a Magyarország-Belgium EB meccset mentünk megnézni, és mivel nem szereztem be válogatott mezt, gondoltam legalább egy piros színű ruhával adok a hangulatnak. Dávid pedig fogjuk rá, hogy fehér és zöld színben van, így meg is volt az egész magyar zászló! 

img_1023.JPG

Ruha - ROMWE (kattints ide a linkért)     Szandál - CCC

 

3. A kedvenc kávézónk utcájában csinálta rólam Dávid ezt a képet egy csütörtök délután.  

img_0384.JPG

Ruha, Kalap - ZARA (kattints ide a linkért)     Táska - PARFOIS     Szandál - H&M

 

4. Ezt a képet múlt héten lőtte rólam Domi a Kempinski Hotel tetején megrendezett ÉS Bisztró Herb Partyn. Csodás naplamente a város tetején, kell ennél jobb?

img_1151.JPG

Napszemüveg - PLASTIK STORE        Ruha - ROMWE (kattints ide a linkért)

 

Remélem tetszett a mai bejegyzés, ha bármi kérdésetek lenne, emailben elértek: viktoria@11ground.com!

Viki

@viktoriabolla

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr368871920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása