Hogyan tovább?

2017. április 02.

img_0655.JPG

Rettentő nehezen vágok neki a mai cikknek, mivel ötletem sincs, hogy hogyan fogjátok fogadni a következő hírt. Amit nem is tudom, hogyan tudnék úgy megfogalmazni, hogy szép, barokkos körmondatokkal tompítsam a súlyát, úgyhogy leírom úgy, ahogy van: mostantól egyedül folytatom az 11groundot.

Biztosan nektek is feltűnt, hogy az utóbbi időben alíg voltak cikkek, ha pedig voltak is, legtöbbször az én fejemmel találkoztatok. Én pedig bevallom ettől teljesen hülyén éreztem magam, hiszen az évek során mindig törekedtem egyfajta egyensúly fenntartására, ami mostanában ugye egyáltalán nem sikerült. A lányokkal folyton ötleteltünk, mivel és hogyan tudnánk motiváltabbá válni, de az ötletek folyton megmaradtak ötlet szinten. 

Azt tudnotok kell, hogy blogot készíteni hihetetlen elhivatottság, rengeteg munka, és még több szenvedély. Folyamatos tartalomgyártás, folyamatos ihletettség, folyamatos motiváció. Ezek azok a dolgok, amik a legkevesebbszer jutnak eszébe a blogger fogalommal kapcsolatban bárkinek is. És pontosan ezek azok a dolgok, amik nélkül lehetetlen jól csinálni, vagy csak egyáltalán valahogy/bárhogy csinálni.. 

Az oldalt, és a márkát, tulajdonképpen szinte a gyerekemnek érzem, amit mostmár több, mint három éve nevelgetek. Viszont az utóbbi időben elkezdtem azt érezni, hogy hiába minden próbálkozás, a mostani koncepcióban haldoklik az oldal, és ezzel együtt az én energiám is. Ráadásul a lányoknak is egyre több más dolguk volt: Inez újraéleszti a minimini-t és elindította a saját blogját Alex and Us címen, Domi pedig lassan ki sem látszik a lakberendezős munkák alól. Akármennyire is szerettem volna, hogy ők is a sajátjuknak érezzék az 11groundot, teljesen megértem, hogy valamihez utólag csatlakozni nem ugyanaz, mint elindítani és építgetni. Emiatt a kezdettől egyértleműnek vettem és megértettem, hogy számukra nem az az elsődleges, hogy cikket készítsenek az oldalra.

Félreértés ne essék, Domi és Inez tavaly szó szerint megmentettek engem, amikor nem álltam készen arra, hogy fejest ugorjak egyedül a mély vízbe. Azonnal mellém álltak, és egy új szintre emeltük együtt a csodás és minőségi tartalmaikkal az oldalt. Nem tudom elmondani milyen hálás vagyok nekik a mai napig, de rá kellett jönnünk, hogy mi inkább barátnők vagyunk, mint üzlettársak. Így az elmúlt napokban arra jutottunk, hogy a legjobb megoldás az lesz, ha inkább egyedül viszem tovább az 11groundot. De nem szakadunk el egymástól azért mégsem teljesen szakmai oldalon sem, alkalmi írókként megígérték, hogy néha beköszönnek majd egy-egy cikkel!

És akkor most hogyan tovább?

Tavaly hasonló helyzetben voltam, amikor az eredeti csapat állt fel és mondta azt, hogy ez így nem megy tovább, de akkor esélyt sem adtam a gondolatnak, hogy én ezt egyedül csináljam – bár már akkor mindenki erre buzdított. 3 éve indítottam el az 11groundot, ez alatt az idő alatt bulizó „kislányból“ feleséggé és anyává váltam, amit ti mind végigkövettetek itt az írásaimon keresztül. Ennyi idő alatt rengeteget változunk, így nehéz is lenne ugyanazt a koncepciót vinni a végtelenségig, amit egyszer az ember kitalált. Mindenesetre hihetetlenül hálás vagyok mindazért a lehetőségért, amit ez az oldal teremt nekem. 

Nem vagyok az a típusú blogger, aki körbeutazza a FashionWeekeket vagy beszámol minden eseményről, amin résztvesz, de úgy érzem, hogy az 11grounddal sikerült egy olyan oldalt építeni, ami azokat az értékeket közvetíti, ami a szívemből jön, és azokat az embereket gyűjti össze, akik ugyanezekben hisznek. A család szeretete, az igényesség, az inspiráció éhség, a tenni akarás, a fejlődni akarás, egymás segítése, pozitivitás, az igaziság.. és még sorolhatnám. 

Igazán megszerettem az oldalt, az írást, Titeket és ezt az egészet, amit olyan sokáig építgettem. És bár egy pillanatra felmerült bennem, hogy van-e értelme egyáltalán folytatnom, és hogy vajon ki mit fog szólni majd, ahhoz ha kiállok és kimondom, hogy egyedül folytatom, arra jutottam, hogy nem érdekel, én ezt csinálni akarom. Remélem maradtok velem, mert egy picit azért megszerettetétek Ti is, de ha mégsem – teljesen megértem.

 

Na de visszatérve a hogyan tovább témaköréhez: az az igazság, hogy az egész nagyon friss, nincs egy jól átgondolt terv a zsebemben, amivel rákészültem volna a helyzetre, de pár dolgot azért ígérhetek:

  • Vendégbloggerek

Már jó ideje várnak azoknak a lányoknak a cikkei a publikálásra, akiket még anno a ‚vendégblogger kerestetik‘ jelentkezők közül kiválasztottam. Hiszek abban, hogy az 11ground egy tökéletes felület lehet arra, hogy bemutassam Nektek azokat a tehetséges lányokat, akiknek csak egy utolsó lökés kellett, hogy ki merjenek állni a nagyközönség elé. Hiszen körbenézve a régebbi 11ground tagok között egyértelművé válik, hogy az oldalnak nagyon is megvan az ereje! 

  • Vlog

Igen, a hír igaz. Megpróbálkozok én is a vlog készítéssel, már el is kedztem felvenni az első videó anyagait. Mondjuk még gondolkozom rajta, hogy ezt hogyan tudom úgy megoldani, hogy se én, se ti ne menjetek falnak tőle.. Ha van ötletetek, nyugodtan írjátok meg! 

  • Témakörök

Nyilván a legkényesebb kérdés, hogy akkor mostantól mi lesz a gastro és a home helyén. Egyrészt nyilván a vendégbloggerek cikkei szinesíteni fogják a palettát, másrészt igyekszem a Lifestlye vonalat felerősíteni, és a Fashion mellett mostantól több személyesebb jellegű cikkeket is olvashattok majd. Az Inspiráló Nők interjúsorozat is folytatódik, valamint tervben van több szakmaibb cikk készítése is, így az outfit bejegyzések mellett erősíteni fogok a personal styling vonalon is! Sőt még az is lehet, hogy megmutatom hogyan főzök – mert egyébként tudok. :D

  • Márk

Márk nem csak a fotókért felel, de a társtulajdonosom is az 11ground-ban. Úgyhogy a mi kis kétszemélyes csapatunk megmarad, és továbbra is ő fogja készíteni az oldalra a képeket.

 

Remélem továbbra is velem tartotok!  :)

 ke_pernyo_foto_2017-04-02_18_29_05.png

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr2712395869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása