Összeállítás újragondolva

2016. március 02.

image2.jpeg

Március beköszöntével végre-végre nem kell már agyon rétegeznünk magunk ahhoz, hogy 5 percnél tovább is az utcán lehessünk. Ennek örömére újragondoltam az egyik őszi összeállításomat, aminek az alapdarabjai a képen látható csizma és a hosszú szürke kabát.

A két outfit között csupán stílusbeli különbségek vannak, de ha a egymás mellé állítjuk őket, szuperül megmutatkozik mennyit is számít, hogy mit mivel kombinálunk. Hiába használjuk szinte ugyanazokat a ruhadarabokat, ha különböző módon stylingoljuk, más-más hatást érhetünk el vele. 

IMG_6001

Fényképek: Stiglincz Gábor / @stigli 

Az őszi összeállításnál egy elegánsabb vonal jelenik meg a garbós pulóver és az egyszerű sötét skinny farmernek köszönhetően, amit az ezüst színű clutch tovább visz az elegancia felé. Sokat számít az is, hogy a térdig érő hosszú szárú csizma a nadrágra van ráhúzva, így egy sokkal konvencionálisabb megjelenést kölcsönöz. 

image2.jpeg

marksomay_20160226_dsc_7770.jpg

image6.jpegimg_8527.JPG

image3.jpeg

image4.jpeg

Kabát - Shein (klikk a linkért)

Nadrág, Csizma - Zara

Pulcsi - Massimo Dutti

Táska, Sál - Mango

Napszemüveg - ZeroUV

Telefon - Huawei P8 / @huaweidevicehungary

 

Bár a mostani összeállításban is ugyanez a szürke kabát és barna csizma szerepel, lássuk mitől is kelt teljesen más hatást:

Első körben, ami a legszembetűnőbb is, amiatt, hogy lazább ruhadarabokkal kombináltam őket. Egy boyfriend nadrág mindig remek választás, ha valamilyen hosszabb fazonú felsővel kombináljuk. A kabát extrém hosszúsága és a boyfriend farmer lazasága szerintem szuper hatást kelt együtt. 

Második styling változtatás a csizma nadrág alá húzása, ami bevallom őszintén nem ment olyan egyszerűen, mint gondoltam, hogy fog. Nem véletlenül van egyes nadrágokra ráírva, hogy bootcut - ezeket a kissé trapéz felé hajló nadrágokat lehet ugyanis úgy hordani kényelmesen, mint ahogy én ezt a boyfriend nadrágommal elképzeltem. Mindenesetre a kreativitásom és a hülyeségem határtalan, így amikor rájöttem, hogy a nadrágot nem tudom ráhúzni a csizmára, fogtam magam és megcseréltem a sorrendet. Először a csizmát vettem fel, majd szépen egyenként keresztül tuszkoltam a csizmás lábaimat a nadrágon. Rettentő bénán nézhetett ki, ahogy próbálkoztam, de végülis a célt elértem..

img_8526.JPG

Sokan tartotok egyébként a barna és a szürke szín kombinálásától, de elárulom nektek, hogy mire kell a leginkább figyelni ilyenkor és akkor nem lesz gond. A nehézséget az jelenti, hogy a szürke szín hideg tónusú, míg a barna meleg tónusú, így figyelni kell arra, hogy valahogy átmenetet teremtsünk a kettő között. Jó megoldás lehet erre, ha a szürke színből több árnyalatot is használunk, egyet ami melegebb és egyet ami hidegebb. Plusz döntsétek el, hogy a nadrág melyik tónushoz tartozzon, mert jelen esetben például egy fekete nadrág már nem mutatna jól, viszont ez a hideg tónusú boyfriend nadrág jó választás.

Végezetül pedig, ami a két képen még nagy különbségként látszik, az a hajam, ugyanis 31 centimétertől váltam meg másfél hete. Ami miatt fontosnak tartom ezt megjegyezni az az, hogy ha bárki hasonló drasztikus frizura változtatáson gondolkozik, akkor jusson eszébe az is, hogy a levágott hajjal segíteni tud. Én is pár hónapja olvastam arról a lehetőségről, hogy a Gyermekrák Alapítvány (több más alapítvány mellett) a felajánlott hajakból parókát készít a rákos beteg gyerekeknek. Sajnos úgy gondolom, hogy alapvetően rettentő keveset teszünk mások segítéséért, nem hogy boldogságáért, így amikor felfedeztem ezt a lehetőséget egyből tudtam, hogy szeretnék részt venni benne legalább annyival, hogy többet vágatok a hajamból, mint amennyit önmagamtól szívesen tennék.

image1.jpeg

Ha ti is ilyesmire készülnétek, akkor pár minimum információ, amit a hajvágás előtt mindenképp jó tudnotok: legalább 20, de inkább 30 cm hosszúságú hajtincsek kellenek, ugyanis ezeket tudják majd felhasználni. A legjobb, ha nem festett hajjal rendelkeztek, de van alapítvány, ami a festett hajat is elfogadja. Ha pedig levágtátok, gumizzátok össze egy copfba a hajcsomó tövénél – azért, hogy ne törjön – és sétáljatok be valamelyik alapítványhoz vele. További információt pedig például itt találhattok: http://fodraszinfo.com/portal/informaciok-hajadomanyozas-gyermekrak-alapitvany-segits-te-is/

Remélem tetszik a mai összeállítás, és ha bármi kérdésetek lenne ne habozzatok írni nekem a viktoria@11ground.com-ra! 

Viki

@viktoriabolla

Fényképek: Somay Márk / marksomay.com/@marksomay 

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr118434374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása