Black on black

2017. július 24.

img_7092.JPG

A legutóbbi 11 tipp cikkemben, pont arról írtam, hogy azokon a napokon, amikor csak valahogy szeretnél emberien kinézni, akkor nyúlj nyugodtan a teljes fekete összeállításhoz. Nekem is a fotózás napja pontosan egy ilyen nap volt, úgyhogy gondoltam megfogadom a saját tanácsomat, és nem stresszelem túl. 

A póló egy kb 500 Ft-os férfi póló, amit én vágtam le, és én festettem rá az elevenground feliratot. Nekem a formája is nagyon tetszik, meg a festés is egész jól sikerült, amit az is bizonyít, hogy már többen megkérdezték az utcán, hogy hol lehet venni.. :D

img_7060.JPG

img_7087.JPG

img_7094.JPG

img_7090.JPG

img_7035.JPG

img_7024.JPG

img_7023.JPG

Felső - DIY                   Szoknya - H&M                  Táska - ROMWE                  Szandál - CCC            

 Ahogy az egyik képen már láthatjátok, Laura is ott volt a fotózáson, a nagyobbik részében a babakocsiban aludt, de volt pár perc amikor a kezemben volt. És hát valljuk be.. azonnal ellopta a showt :D

fullsizeoutput_301d.jpeg

img_7063.JPG

 Laura ruhája: BNZ             szandálja : H&M

 

 

ke_pernyo_foto_2017-04-02_18_29_05.png

Fényképek: Jánossy Noémi / www.noemijanossy.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr9612684233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása