Hello Babybump

2016. március 27.

img_9259.JPG

A héten töltöttem/töltöttük a 19. hetet, amivel egyenesen arányos, hogy a legutóbbi divat bejegyzésben emlegetett esti jól lakott óvodás has mostmár egész nap jelenlévő pocakká nőtte magát. Ennek köszönhetően búcsút mondhattam a következő pár hónapra a ruhatáram nagy részének, amit egy hatalmas zsákba csomagolva Dávid levitt a pincébe.

A szinte üresen kongó szekrényem előtt áldogálva picit azért elfogott a kétségbeesés, hogy hogyan is fogok én hétről-hétre valami értelmes ruhaösszeállítást mutatni nektek, amikor nekem sincs ötletem, hogy azon túl, hogy van két kismama nadrágom, ami egész tűrhető, mit lehet még hordani, amiben nem úgy nézek ki, mint aki épp benyomott 12 hamburgert? 

Na az sem igaz, hogy ötletem nincs, ugyanis kész lista van a fejemben, hogy milyen kismama ruhadarabokat szeretnék beszerezni. Azonban abban a pillanatban, hogy kismama ruhát keresünk két dolgot veszünk észre: borzasztóan túl vannak árazva és minden úgy néz ki, mintha visszamentünk volna az 1980-as évekbe. Arról már ne is beszéljünk, hogy amit az ember keres, azt persze semmiképp sem talál. Egy szuper (és itt a hangsúly a szuperen van) kantáros farmer nadrágért például lassan ölni tudnék, de természetesen a fellelhető kínálat vagy hasnál szűkül vagy hihetetlenül előnytelen fazonú. 

A kétségbeesésem első körében azon gondolkoztam, hogy keresek egy jó varrónőt, akivel normális áron megcsinálnánk pár dolgot a listámról, majd jött az ötlet, hogy majd megtanulok én varrni, de egyik se vezetett igazából sehova. Leginkább azért, mert tudatosult bennem, hogy hamarabb lesz meg a babánk, mint megtanulnék varrni. 

Az imént említett tényezők persze nem segítettek a kétségbeesésemen, de ilyenkor jön el az, hogy mivel nem tervezem pizsamában tölteni a következő hónapokat, valamilyen megoldást találnom kell. Mit tesz az ember, ha nincs értelmes, használható ötlete? Kreatívkodik.

Kezdjük az elején.. Mi az, ami van? Kismamanadrág, aminek specialitása, hogy a hasnak helyet hagyva, olyan alacsonyan végződik a farmer része, hogy azt a csípő nadrágok baromira irigyelhetik. Nyilván egy ilyen nadrágot csak olyan felsővel lehet hordani, ami legalább a nadrág "öv" vonala alá ér. Itt kezdödik a probléma, ugyanis az összes létező felsőd nagy valószínűséggel pontosan 5 centivel rövidebb a kelleténél (plusz/minusz a has méreted). Na én ezen a ponton jutottam arra, hogy akkor nézzük meg Dávid szekrényét! Kis keresés után egy csinos fehér slim fit inget szépen ki is emeltem tőle, amire egy rövid csíkos pulcsit azért felkaptam, hogy mégiscsak valamelyest nőies maradjak. 

A tükörből visszanéző outfit ekkor számomra a francia nők hanyag eleganciáját képviselte. Szinte láttam, ahogy épp friss croissantal, a havi Vogueal és egy gőzölgő kávéval a kezükben szelik az utcákat egy hasonló összeállításban. Így has ide, has oda, ez remekül mutatna szerintem mindenkin!

marksomay_20160322_dsc_4121.jpgimg_9258.JPGimg_9259.JPGimg_9256.JPGmarksomay_20160322_dsc_4123.jpgimg_9239.JPGimg_9260.JPG

 Kabát - Shein ( a linkhez kattints ide )

Pulcsi - Zara

Ing - Hugo Boss

Nadrág - H&M Maternity

Cipő - Converse

Táska - Parfois

 

Nektek hogy tetszik?  

Viki

@viktoriabolla

Fényképek / Photos: Somay Márk / marksomay.com/@marksomay 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr578511346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása