Hairgoals, azaz hogyan ápold gyönyörűre a hajad?

2018. augusztus 01.

img_9068.JPG

img_9066.JPG

Ha megkérdeznétek, hogy mi az magamon, amit a legjobban szeretek (és amivel a legtöbbet foglalkozok :D ), akkor egyértelműen a hajamat mondanám. Nekem legalábbis biztosan felturbózza az önbizalmam az, ha a hajam nem csak úgy lóg, hanem szépen formásan csücsül a fejemen. Rengetegszer írtok is emiatt, hogy mit használok rá és hogyan formázom. A mai bejegyzésben pedig össze is szedtem nektek ezekre mind a választ, sőt meg is mutatom nektek, hogyan készítem ezeket a hullámokat!

img_8870.JPG

ÁPOLÁS

A gyönyörű haj mondhatnánk, hogy csak genetika kérdése, de ez nincs így. Rengeteget számít a megfelelő ápolás, a megfelelő termékek használata, valamint az is, hogy velünk belül is minden rendben legyen.

Nálam az egyik legnagyobb problémát például a festés miatti szárazság jelentett, aminek köszönhetően “szép” szöszös lett az egész hajam, plusz az, hogy alapjáraton se nem hullámos, se nem egyenes a hajam, így pont sehogyse néz ki, ha csak kiülök vele a napra, hogy megszáradjon. Úgyhogy mondhatjuk, hogy igencsak igénybevett hajam van, ami kap rendesen a festésből és a szárítás-hajsütés kombóból is. A Schwarzkopf Professionel csapata ajánlott nekem egy hajápolási rutint, amit mostmár 3 hónapja használok és azt hiszem láthatjátok, hogy a hajam majd kicsattan! Ezért jó szívvel ajánlom Nektek is és most meg is mutatom lépésről-lépésre én hogyan használom a Scwarzkopf Professionel BC Bonacure Peptide Repair Rescue termékcsaládot.

img_8864.JPG

1.lépés: Bonacure Peptide Repair Rescue Micellás sampon

Még tinikoromban nagyon elrontottam a hajam zsírosodását azzal, hogy naponta mostam (most csak forgatom a szemem rajta, de anno csak frissen mosott hajjal voltam hajlandó iskolába menni) így már arra is büszke voltam, hogy sikerült 2 naponta mosnom az útobbi időben a hajam. Viszont most, amikor ezt a sampont kezdtem el használni, vettem egy nagy levegőt és pár hét alatt helyreállítottam vele a hajmosási mizériámat, és büszkén jelentem, hogy sokkal egészségesebb a hajam mióta heti kétszer mosom.

img_8865.JPG

2. lépés:  Bonacure Peptide Repair Rescue balzsam 

A következő fogadalmam az volt, hogy nem csalom el mostantól a balzsam használatát, sőt, nem csak rákenem a hajamra és már mosom is le, hanem 2-3 percig igenis hagyom hatni.

img_8866.JPG

3. lépés: Bonacure Repair Rescue Treatment Masque

Hetente egyszer használom a BC termékcsalád hajmaszkját, ami konkrétan hihetetlen milyen szinten feltölti a hajat. Kifejezetten töredezett és igénybevett hajra ajánlják, és tényleg már azonnal érezhetően selymessé teszi a hajat.

img_8868.jpg

img_8869.JPG

4. lépés:  Bonacure Repair Rescue Sealed Ends

Ha csak egy valamit szeretnél a töredezett hajadra kipróbálni a termékcsaládból, akkor azt mondom, hogy kezdd ezzel - na jó vagy ezzel vagy a maszkkal.  Ez a kis csodaszer ugyanis nem csak megelőzni segít a töredezett hajat, hanem vissza is táplálja és erősíti, ha már megtörtént a baj. Ebből egy mogyorónyi mennyiséget minden hajmosás után a még nedves hajamra teszek, majd fésűvel szépen beledolgozom.

 

img_9065.JPG

img_9070.JPG

FORMÁZÁS

Mostanában sokkal jobban szeretem hullámosan a hajam, amit ráadásul nekem nagyjából pont ugyanannyi megcsinálnom, mint kiegyenesíteni. Rettentő egyszerű egyébként az egész technika, és igazából csak egy olyan hajsütőre van szükségetek hozzá, aminek a végei lekerekítettek - így nem töri meg a hajat.

  1. lépés: a hajam két részre osztom, a felső réteget, ahogy a képen is láthatjátok, egy gumival eltűzöm
  2. lépés: nmegfogok egy nagyjából 4 centis tincset és a hajsütő közé csíptetem, majd fordítok rajta 180 fokot és szépen lassan így húzom rajta végig a hajsütő vasat.
  3. lépés a tincset az ujjaimmal feltekerem és göndör állapotban hagyom kihülni, anélkül, hogy szétbontanám a besütött tincset
  4. lépés a 2. és 3. lépést addig folytatom amig végigmegyek az egész hajamon

Látjátok, ennyi az egész!

img_9067.JPG

img_9069.JPG

Remélem tetszett a mai cikk és hasznosnak találtátok. A BC Bonacure termékeket bármelyik Schwarzkopf Professional szalonban be tudjátok szerezni, itt meg is tudjátok nézni melyik van hozzátok a legközelebb.

@viktoriabolla

Fényképek: Séllei Zsanett / https://www.facebook.com/zsanettselleiphoto

Köszönet a Schwarzkopf Professional csapatának, amiért támogatták a mai bejegyzést! Minden vélemény és gondolat a sajátom.

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr3114155317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása