Sweet 27

2017. augusztus 29.

img_8861.JPG

Vasárnap 27 éves lettem, aminek apropóján arra gondoltam, hogy a mai outfitet egy amolyan kedves elmúlt évem típusú bejegyzésnek szentelem.

Az elmúlt egy évem ruhák terén nagyon kalandos volt - ja nem, mert az év nagy részében vagy otthon voltam Laurával vagy játszótéren ültem, amik közül egyik sem igényel / tűr meg komolyabb outfit kombinációkat. De egy pillanatig se gondoljátok, hogy ezt nyavajgásból írom, hiszen imádtam és imádom minden percét!  

Ugyanakkor tény, ami tény, hogy szülés óta sajnos igencsak elhanyagoltam a divat rovatot, és leginkább lifestyle területen születtek cikkek - de ezen igyekszem mostantól változtatni! Sok szempontból nyilván érthető, hiszen egyrészt ebben az évben az outfit képek készítése nem a ranglistám elején szerepelt, másrészt az év nagy részében tipikusan úgy öltözködtem, ahogy azt a Vlog 3 -ban láthatjátok. Plusz őszintén szólva küzdöttem azzal is, hogy megtaláljam ebben az új szerepben igazán önmagam, a saját stílusomat. De úgy érzem a 26. évemben rengeteget tanultam és fejlődtem, komoly döntéseket hoztam meg, és őszintén szólva teljesen boldog vagyok azzal, ahogyan most a 27. évembe lépek. 

img_8858.JPG

img_9235_1.JPG

img_8859.JPG

img_8857.JPG

img_9233.JPGdsc_7605-xl.jpg

img_9236.JPG

Napszemüveg - PROMOD           Fekete top - ZARA          Nadrág - ROMWE        

         Magassarkú - ZARA        Karkötők - GRAVHANDMADE         Táska - ROMWE

 

 

Köszönöm, hogy velem tartotok és olvassátok a cikkeimet, hiszen Nektek köszönhetően foglalkozhatok azzal, amit imádok!

 

@viktoriabolla

Fényképek: Jánossy Noémi / www.noemijanossy.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr7612785854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása