Nadrágszoknya újraértelmezve

2016. március 16.

viki5.jpg

Na ha van helyzet, amikor az ember nem tudja, mit vegyen fel az az, amikor először megkeresik, hogy mint "divatblogger" adjon interjút. Velem ez akkor történt meg, amikor anno a Lendület Magazinnak adtam interjút. Szerencsémre (?!?) az előtte lévő pár napom nagyon sűrűre sikeredett, így azon túl, hogy jó néhányszor átfutott az agyamon; egyáltalán miket fogok tudni mondani, arra már nem maradt agyi kapacitásom, hogy ruhákon is gondolkozzak.


Nyilván ilyenkor jön az, hogy az adott reggelen idegroham közepette csak dobáljuk ki a szekrényből a ruhákat és abban reménykedünk, hogy valamilyen csodás módon hirtelen kiderül, hogy a Narnia krónikái igaz történeten alapszanak és a szekrény hátoldalán keresztül álmaink ruhaboltjába vezet az út. De - mint ahogy arra gondolom ti is rájöttetek már párszor - ez nem történik meg a való életben.

Így képzelhetitek milyen tanácstalansággal álltam aznap reggel a gardróbom előtt harci sminkben és pizsamában, mindeközben a sürgető idő és persze a divatblogger szó nyomása forgott az agyamban. Alapból nem igazán szeretem ezt a blogger kifejezést, mivel akárhányszor valaki kimondja - azzal a furcsa fintorral az arcán - kiráz a hideg, de hát mit van mit tenni, aki blogot ír az bizony blogger. Miután átbeszélem ezt magammal a ruhakupacok közepén, egyszer csak megvilágosodtam.

Mire jó a sok külföldi divatblog, amit követek, ha nem arra, hogy ilyenkor kicsit inspirálódjak? A maradék 10 percemben gyorsan végigpörgettem az Instagramom és rátaláltam egy képre, amin Leandra Medine egy igazán különleges ruhavariációban feszít, aminek tartozékai: egy nadrág és egy szoknya. A kilencvenes évek nadrágszoknya divatja megkapta 2.0-ás verziót, és a kifutók után idén tavasszal már az utcákon is megjelentek, főként bloggereken.  Már  akkor is nézegettem ennek az új őrületnek a lehetőségeit, de ahogy az lenni szokott, kellett egy kis idő, hogy befogadjam és kicsit a saját formámra szabjam. A 3,5 perc instagramozás után pedig a maradék 6,5 percem pontosan ez az idő volt, amikor megtaláltam, hogy én hogyan viselném az S.O.P.-t, azaz a Skirts Over Pants-et.

reszlet1.jpg

reszlet2.jpg

viki10.jpg

viki5.jpg

viki6.jpg

viki7.jpg

viki9.jpg

Kötött kardigán - ZARA ( hasonló itt )

Farmer kabát - MANGO

Ruha - SHEIN

Nadrág - PULL&BEAR

Clutch - H&M

 

Persze nem kell semmilyen divat szabályt túlságosan komolyan venni, a szoknya lehet inkább ruha például, ami máris egy fokkal hétköznapibb viselet. Mivel imádok rétegezni, és a fehér ruha- fekete nadrág kombót elég egyszerűnek tartottam még, így vettem hozzá egy farmerkabátot és egy oversized, pillangószabású kötött kardigánt. Ráadásul a jó idő javában tombolt, így egy nyitott szandált kaptam elő és már indultam is.

Nektek hogy tetszik?

Bolla Viktória

@viktoriabolla

Fényképek: Stiglincz Gábor / www.gaborstiglincz.com / @stigli

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr648455292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása