Boyfriend style

2015. február 15.

A héten nem volt itthon a barátom, ami tekintve, hogy együtt élünk jókora űrt hagyott az életemben. Tudom, bénán hangzik, mivel mostanában az önmegvalósítás és a „saját magamban is teljes egész vagyok” filozófia a menő, de ha az ember talál maga mellé valaki olyat, akit a hét minden napján, napi 24 órában, és jó pár év után se tud megunni, az szerintem sokkal-sokkal jobb, mint menőnek lenni.

Szerencsémre Gabóval a hétre cserébe össze is költöztünk és csajos programokat halmoztunk fel magunknak. Ettől függetlenül a hét közepe tájékán azt vettem észre, hogy előszeretettel bújok a barátom ruhadarabjaiba a sajátjaim helyett. Alapból is szoktam az ő pólóit hordani, mivel valahogy azoknak mindig jobb szabásuk van és sokkal kényelmesebbek.. mondogattam eddig magamnak. De most, hogy minden ruhadarabom tisztán csillogott a szekrényben, elkezdtem azon gondolkozni, hogy miért hordom szívesebben mégis az Ő ruháit?

Egy gyors google-özés után, azt a választ kaptam, hogy azért szeretjük a barátunk ruhadarabjait magunkra venni, mert biztonságérzetet nyújt nekünk, plusz azt az illúziót kelti az agyunkban, mintha folyamatosan a karjai között egy óriási ölelésben lennénk. Ezeket az érzéseket tovább erősítheti, ha a ruhájában megérezzük az illatát. Én mondjuk személy szerint, senkit nem biztatnék a már egyszer használt póló újrahordására, sokkal emberbarátabb ilyenkor inkább egy finom illatos pulcsit választani.image1 (2)image4 (2)image5 (2) marksomay_20150212_SMF_5192 marksomay_20150212_SMF_5229 image6 (2) marksomay_20150212_SMF_5225 marksomay_20150212_SMF_5180 marksomay_20150212_SMF_5188

Sapka, Kabát - H&M

Pulcsi - F&F Férfi

Boyfriend jeans, Csizma - Zara

Hátizsák - Six

Így tettem én is, az eheti bejegyzéshez a fotózásra az Ő pulcsijában indultam neki, és ha már fiús stílus, akkor legyen teljesen az, így elővettem a boyfriend szabású farmeromat. Szerintem örök szabály, hogy ha ennyire fiúsra vesszük a figurát, legyen valami, ami kicsit ellensúlyozza az összképet, így én egy magassarkú csizmával kombináltam.

Nektek hogy tetszik? Ti szoktátok a barátotok ruháit hordani?

Bolla Viktória

@viktoriabolla

Fényképek: Somay Márk / @marksomay / marksomay.com

 

This week my boyfriend was out of town and as we live together it left a huge hole in my life. I know it sounds lame as we live in a world where self-realization and the „I’m complete without anyone else” philosophy are cool, but I think if you find someone who you can’t get enough from - even when you are together 24/7 – is better than being cool.

I was lucky as Gabó spent her week with me and we did girly stuff, but in the middle of the week I realized I’m wearing my bf’s clothes rather than mine. Sometimes I wear his tees as they are more comfortable but this week I found reasons to wear his jumper and tees and even I wanted to sleep in his clothes, not in mine. So I started to wonder why do I choose them when my wardrobe is full with clean and shine clothes?

After a quick google search I found out that girls love to wear their bf’s clothes as it gives them a secure and comfortable feeling and also the illusion of a permanent hug from him while they wear one of their pieces.This feelings are even stronger if you can smell your bf’s smell on his clothes.

image1 (2) image4 (2) marksomay_20150212_SMF_5192 marksomay_20150212_SMF_5229 image6 (2) marksomay_20150212_SMF_5225 marksomay_20150212_SMF_5180 marksomay_20150212_SMF_5188

Hat, Coat - H&M

Sweater - F&F Men

Boyfriend jeans, Heels - Zara

So the idea for today’s post came from this and as you see I’m wearing his sweater with a boyfriend jeans and some heels to make it a little girly. How do you like it?

Viktória Bolla

@viktoriabolla

Photos: Márk Somay/ @marksomay / marksomay.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr87564606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása