A bejegyzést a Nespresso szponzorálta. De minden gondolat és vélemény a sajátom. :)
Valódi kávéimádóként és olyan emberként, aki a CSR (azaz társadalmi felelősségvállalás) témakörében írta a szakdolgozatát, előre kijelenthetem Nektek, hogy a mai téma simogatja a lelkem. A Nespresso ugyanis együttműködést kötött a Tipton Eyeworks-szel, melynek keretében most már itthon is kézzelfogható bizonyítékát láthatjuk az újrahasznosítás céljával visszagyűjtött kapszulák felhasználásának.
A Nespresso kávékapszulák ugyanis alumíniumból készülnek, melyek egyrészt biztosítják, hogy a kávé a lefőzés pillanatáig a lehető legfrissebb maradjon (nyammmmm), másrészt korlátlan alkalommal újrahasznosíthatóak.
Ha pedig az nem lenne elég, hogy tudjuk, hogy a viszavitt kapszulák valamilyen módon újra lesznek hasznosítva, a Nespresso világszerte újra és újra egyedi ötletekkel rukkol elő, hogy látványos és kreatív módon mutathassa be és ezáltal felhívja a figyelmet arra, hogy az újrahasznosított alumínium milyen sokféleképpen nyerhet új életet. A svájci Victorinox bicska és a Caran d’ Arche toll után, idén egy világhírű, részben hazai márkával lépett itthon együttműködésre: a Tipton Eyeworks-szel, amely kifejezetten újrahasznosított anyagokból, kézzel készített szemüvegeket gyárt és értékesít. Az együttműködés során a Tipton az újrahasznosított alumíniumból négy Nespresso kapszula, a Kazaar, a Livanto, a Dharkan és a Roma által inspirált egyedi tervezésű szemüvegkeret-kollekciót készített.
Az én személyes kedvencem a Nespresso kapszulái közül a Roma, ami egyszerre intenzív, mégis harmónikus, és szinte azonnal úgy érzem magam tőle, mintha egy csodás kis olasz téren szürcsölgetném épp a kávémat. Így a limitált kiadású Tipton Inspired by Nespresso napszemüvegek közül számomra egyértelmű volt, hogy a Roma színt fogom választani. A teljes kollekciót megtaláljátok itt: https://www.tiptonxnespresso.com/
Nektek melyik a kedvencetek? :)
@viktoriabolla