Azok az augusztusi napok

2017. szeptember 09.

img_0051_2.JPG

Idén nyáron mire elkezdtem ruhákat hordani, már ősz is lett. Nyilván egy igencsak aktív egy éves mellett az ember ritkán jut oda, hogy ne a farmer rövidnadrágját és egy pólót válasszon napi outfitnek - 30 fok ide vagy oda.

Ráadásul az Augusztusunk úgy szaladt el, mintha szinte nem is lett volna. Ebben a hónapban mind a hármunknak szülinapja volt, ráadásul Laurának az első. Úgyhogy idén először volt az Augusztus egy ilyen egybefüggő ünneplés, amit imádtam! 

Na de visszatérve a témához, nem fogok hazudni, azért berendeltem egy-két olyan ruhát, aminek nem tudtam ellenállni, és hetente egyszer-kétszer kerestem és találtam alkalmat rá, hogy felvegyem őket.  Azaz, amint nem játszótérre tartottam, hanem egyedül vágtam neki a napnak (pontosabban meetingeknek), azonnal valami nőiesebb darabért nyúltam. Ez a kockás ruha is pont egy ilyen darab! 

Viszont outfitek szempontjából az ősz nyilván mindig is sokkal jobb lesz, mint a nyár! Ilyenkor végre több réteget is el tudunk viselni magunkon, ezáltal az öltözködési lehetőségeink is megsokszorozódnak. Úgyhogy én is hatalmas lendülettel vetem bele magam az új outfit szezonba, és mostantól rendszeresen jönnek majd az újabb és újabb cikkek!

img_0053_2.JPG

img_0062_2.JPG

img_0054_2.JPG

img_0723.JPG

img_0052_2.JPG

 A ruha linkjéhez kattintsatok ide, a táska linkjéért pedig ide! A cipő pedig CCC. A telefonomban pedig Noémit láthatjátok!! :D

 

@viktoriabolla

Fényképek: Jánossy Noémi / www.noemijanossy.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr3612809270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása