11 tipp, hogy akkor is jól nézz ki, ha kevés időd van

2017. július 10.

img_6365.JPG

Amikor anya lesz az ember rengeteg dologban változik az élete, és ezek közül az egyik, hogy SOKKAL kevesebb időnk marad magunkra. Valahol olvastam, hogy egy átlag nap nagyjából 17 percnyi énidő jut ki egy anyának... Ami valljuk be, elég szélsőséges, és mondjuk nyilván nem az egy gyerekesekre vonatkozik feltétlenül. Mindenesetre én is megtapasztaltam, hogy vannak napok (öhm hetek), amikor már attól nagyon boldog az ember, ha sikerül nem csak hajat mosnia, de meg is szárítania. Úgyhogy arra gondoltam, hogy összeszedek 11 gyors tippet, ami ezekben az időszakokban segíthet nem csak emberien, de jól kinézni! Természetesen nem csak anyáknak! :)

1. Kezdj valamit a hajaddal! Valahogy mindig a hajmosáson próbálunk meg spórolni, pedig az ápolt, szépen elkészített hajkorona rengeteget dob a külsőnkön. Nekem elég zsíros alapvetően a hajam, így azt a trükköt fejlesztettem ki, hogy a frissen mosott hajamra teszek száraz sampont, ezzel plusz egy napot nyerek hajmosás nélkül, de frissnek tűnő hajjal. A többi napon pedig jöhet a hajfonás, copf és társai. De ha már copf, mostanában igyekszem pár gyors hullámot rakni ilyenkor is a hajamba, mert ezzel sokkal dúsabbnak tűnik és szebb lesz az esése. 

2. Figyelj a kiegészítőkre! Mondjuk én nem vagyok egy nagy ékszeres típus, de a cipőimet és a táskáimat mindig igyekszem úgy kiválasztani, hogy akár a legegyszerűbb összeállítást is feldobják. Ha követtek Instagramon, biztosan láttátok már, hogy jó pár színes táskám van, valamint imádom az ezüst / arany lábbeliket. 

3. Mindig legyen a táskádban napszemüveg! El se tudom mondani mennyit dob egy napszemüveg.. Bár gondolom ezt nem kell hosszasan ecsetelnem. Az enyémet Laura mondjuk épp kettétörte...

4. Ha nem tudod mit vegyél fel, viselj feketét! Ég a pofám, hogy ezt írom, de lássuk be, vannak napok, amikor totál nem érdekel semmi, csak szeretnél valahogy jól kinézni. Pontosan ezekre a napokra tökéletes megoldás a tetőtől talpig fekete, hiszen egyszerre sikkes, divatos, és biztosan előnyös. 

5. Mindig figyelj a részletekre! Már egy olyan apró dolog is, mint az ápolt vagy éppen ápolatlan körmök is hatalmas különbséget jelentenek. Ezek mind az alapvető igényességet mutatják.

6. Legyen csinos az otthoni ruhád is! Jó, nem úgy értem, hogy kiskosztüben ülj a kanapén, de igenis figyelj arra, hogy ne a három éve lyukas mackóban töltsd a napodat. Egy-két legging és pár basic felső például már jó kezdet, de akár megéri drágább verziókba is beruházni, hiszen ezek is olyan ruhadarabok, amiket rengeteget hordunk.

7. Sose spórold meg lefekvés előtt és reggel az arcápolást! Bármennyire is fáradt vagy, hatalmas különbséget jelent, ha foglalkozol napi 5 percet a bőröddel. Én például estére mindig a Kiehl's Midnight Recovery szérumját és kókuszolajat kenek a bőrömre, reggel pedig hideg vízzel mosok arcot, és levendula vízzel tonizálok. Heti kétszer pedig bőrradírozok. Igazán nem sok idő, és tényleg meghálálja a bőrünk az odafigyelést.

8. Fejleszd ki a gyors smink rutinodat! Nagyjából 3 perc alatt szoktam sminkelni, ami gyors korrektorozás, arc pirosítózás, szemöldök és szempilla festésből áll. Ezen mondjuk még mínusz egy percet javított, amikor voltak 3D-s pilláim. Én imádtam őket, de Dávid nem szereti, úgyhogy most épp növesztem vissza a sajátjaimat. Viszont őszintén gondolkozom a szálas szemöldök tetováláson, mivel láttam nagyon természeteseket és szépeket, úgyhogy ha azzal kapcsolatban van tippetek, akkor várom kommentben!

9. Igyál legalább napi 2,5 liter vizet! Legalább.. A szépség ugyanis belülről fakad, amihez nélkülözhetetlen a megfelelő hidratáltság. 

10. És ha már vizet iszol, igyál zöld turmixot is! Azzal aztán adsz a szervezetednek mindent, ami jó. Én pl ezt szoktam a zöldturmixomba tenni:

  • bébi spenót
  • menta
  • kókusz víz
  • ananász
  • homoktövis por
  • búzafűlé (por)
  • gyömbér
  • narancslé
  • avokádó

11. Minden nap csinálj valami olyat, amit szeretsz! Akármennyi időd van, arra igyekezz mindig figyelni, amit szeretsz. Akár sportolni, akár főzni, akár a kedvenc sorozatodat megnézni. A boldog emberek a legszebbek!

Ti mivel egészítenétek még ki a listát?

ke_pernyo_foto_2017-04-02_18_29_05.png

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr512626173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása