Hidegben is lehet színeket hordani

2016. november 24.

img_4440.jpg

Bár imádom a nyarat, de valljuk be, öltözködni igazán ősszel és tavasszal lehet. De valahogy ezt a lehetőséget sose használjuk ki igazán, hiszen inkább gyorsan feketébe burkolózunk. Pedig nincs is annál jobb, mint amikor különböző ruhadarabok rétegeivel játszadozhatunk.

A tavalyi és az idei hideg szezon nagy slágere az over-the-knee csizmák, amiket egyébként szerintem nem lehet nem szeretni. Iszonyatosan nőiesek, hosszítják és vékonyítják a lábakat.. szóval mi kellhet még? Tavaly beszereztem már egy feketét és egy barnát, így idén kicsit bátrabb voltam, és egy burgundi színűt rendeltem magamnak. 

Télen hajlamosak vagyunk megfeledkezni a színekről és kizárólag a feketét észben tartani, ami persze szuperül elrejti a nasizással begyűjtött plusz kilókat, de azért bárki bármit mond, elég depresszív. Jó, én se állítom, hogy rikító színekben tök normális dolog télen szambázni, de azért találunk színeket bőven, amikből lehet gazdálkodni ilyenkor is. Ahogy a tavasz színe a pasztell, úgy ősszel és télen nem lehet mellényúlni a sötétebb árnyalatokkal, mint például a méregzöld, a khaki, a vörös és a burgundi. Sőt, ezek keverése is nagyon jól tud mutatni, hiszen a színpaletta ugyanazon sávjában találhatóak meg. 

Ha hideg, akkor a kötött dolgok kötelezőek! Egyrészt, mert szuper melegek, másrészt mert egy plusz textúrát ad az összeállításodnak. Szerintem pont a textúrák keverése tesz egy outfitet vagánnyá, így én egy bomber jackievel még megbolondítottam a kompozíciót. Nem nagy kunszt cikket írni idén ősszel arról, hogy mekkora divat a bomber, hiszen ez is már vagy harmadik éve porondon van, így ettől most meg is kíméllek titeket. Viszont, ha már rendelkezel egy ilyen darabbal, akkor bátran kombináld télies anyagokkal!

img_4447.jpg

img_4448.jpg

img_4442.JPG

img_4443.jpg

BOMBER - PULL&BEAR

KÖTÖTT KARDIGÁN - ROMWE

PÓLÓ - ZARA MEN

NADRÁG - LEVI'S

TÁSKA - MANGO

OVER THE KNEE CSIZMA - ROMWE

 

Nektek mik hideg időben a kedvenc színeitek?

Viki

@viktoriabolla

Fényképek / Photos: Somay Márk / marksomay.com/@marksomay 

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr4411988392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása