11 dolog, amit szerezz be, ha babát vársz

2018. március 13.

img_1023.jpg

Ahogy kiderül, hogy babát várunk, azonnal az első dolgunk fejben listázni azokat a dolgokat, amiket be kell majd szereznünk, hogy a babánknak mindene meglegyen. A következő dolog pedig valószínűleg az, hogy elveszünk a rengeteg információ között és nem tudjuk mi is az, amire tényleg szükségünk is lesz. Úgyhogy összegyűjtöttem nektek 11 olyan dolgot, amire nem biztos, hogy gondoltatok, de szerintem szuper hasznos, sőt must have darabok!

scf332_01-mi1-global-001.jpeg

1 Elektromos NATURAL mellszívó 

Szülés előtt azt gondoltam, hogy a szoptatás egy könnyű és természetes dolog, amiért annyit kell valójában tennünk, hogy a babát a mellünkre rakjuk. Hát én relatív sokat küzdöttem azért, hogy minden a rendjén menjen, és ebben a legjobb barátom az elektromos mellszívó volt. A mellgyulladás megszüntetésére is ezt használtam, a tej serkentésére is ezt használtam, valamint azt is ez tette lehetővé, hogy a mélyhűtőbe szép mennyiséget elrakjak későbbre. Úgyhogy szerintem mindenképp must-have darab, és kifejezetten ajánlom az elektromos verziót, mert teljesítményben és kényelemben is óriási különbség van a kézi és az elektromos között.

 1920w.jpeg

2 ADAMO Hinta

Laura alapvetően egy nyugodt baba volt mindig is, de amikor picit mégis nyűgösebb volt, vagy csak szimplán unatkozott, ahogy beleraktam az Adamo hintába, azonnal mosolygott vagy elaludt. A mozgása nem csak megnyugtatja, de fejleszti is a babákat.

 

3 Párásító és légtisztító

Erről már hosszabban beszéltem a fenti videómban, de nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a tiszta és jó minőségű levegő egy baba körül. 4011y0103-d658944706fa09234b8fa8f6d9c61fa4.jpg

4 Pihenő szék

Vicces, de úgy gondoltam ez nem is olyan fontos – mindaddig, amíg meg nem született Laura és az ébren töltött pillanatainak nagy részét ebben nem töltötte. Szuper dolog, mert így folyamatosan ott lehet, ahol mi vagyunk és figyelheti, hogy mi zajlik körülötte.

img_4239.jpg 

5 Babahordozó kendő

A hordozás mind kötődés, mind praktikum szempontjából egy csodás dolog, azonban fontos figyelni arra, hogy ezt helyesen tegyük. Így a kendő használata előtt mindenképp olvass utána annak, hogy hogyan is kell ezt jól csinálni!

 sch400_30-ims-hu_hu.png

6 Babaápolási szett

Ebben a kis csomagban minden van, amire az elején szükségünk lehet. Lázmérő, körömvágó, orrszívó, hajkefe, ráadásul egy csomagban, úgyhogy nem kell egyenként összegyűjtenünk.

 450.jpeg

7 Légzésfigyelő

Mi még mindig használjuk a légzésfigyelőt, bár egy éves kor után már felesleges, de engem a mai napig megnyugtat, hogy látom rajta, hogy minden rendben van Laurával. Pici korában egyébként többször volt, hogy beriasztott, olyankor rohantam is.. Volt egyszer-kétszer olyan is, hogy ahogy hozzáértem vett is nagy levegőket, de valójában nagy probléma sosem volt, így nem lehet tudni, mennyire volt rá valójában szükségünk. Ugyanakkor ez a tipikus esete annak szerintem, hogy jobb félni, mint megijedni. Tegyünk meg mindent annak érdekében, hogy biztonságban legyen a gyerekünk.

 scd620_52-rtp-global-001.jpeg

8 Video Baby monitor

Amikor még csak kismama voltam úgy gondoltam, hogy teljesen felesleges a gyerekszobába egy videó figyelőt rakni, de most már komolyan sajnálom, hogy nem vettünk. Rengetegszer kukkantottam volna be Laurához csak azért, hogy lássam és megnyugtassam magam, hogy minden rendben van, így egy ilyen videó monitor szerintem szuper hasznos lehet.

 

9 Az első 12 hónap

Na ez a könyv tele van olyan hasznos információval, ráadásul hónapokra lebontva, amivel megspórolsz magadnak jó pár felesleges izgalmat. Én folyamatosan egy hónappal előre olvastam és tényleg sokszor megnyugtató volt az apró problémáknál azzal szembesülni, hogy „ooo igen, ezt olvastam a könyvben, hogy lehetséges” így legalább nem éreztem magam teljesen elveszettnek.

scf284_03-ims-hu_hu.png 

10 3-az-1 Elektromos gőz sterilizáló 

Én ebben is igencsak keményen tartottam magam az elvekhez, és bizony mindent, minden alkalommal sterilizáltam. Fontos szempont, hogy kis helyet foglal a konyhában, valamint, hogy nagyon hatékony, hiszen a kórokozók 99,9%-át elpusztítja.

 fullsizerender_8_1.jpg

11 Csinos otthoni szettek

Bónusz pontnak mi mást is hozhatnék, mint egy kis otthoni divatozást. Az időd nagy részét egyértelműen otthon fogod tölteni, ráadásul ebben az időszakban nagyon könnyen engedi el magát az ember, hiszen kisebb gondja is nagyobb annál, mint, hogy épp mikor mosott hajat..De! Nagyon fontos észnél maradni, és igenis készüljünk fel arra, hogy olyan otthoni szettjeink legyenek, amik kényelmesek és csinosak. Ne a férjünk kinyúlt lyukas pólóiban tengessük a napjainkat!

 

Remélem sikerült hasznos információkat összegyűjtenem Nektek! :)

Viki

@viktoriabolla

 

Köszönet a Philips Avent-nek, amiért támogatta a bejegyzést.

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr5613735468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása