My work outfit és mit is csinál egy blogger/influencer?

2017. december 08.


img_6219.JPG

Lehetetlen szabadságolni magad olyankor, amikor a munkád a szerelmed is egyben. Amikor alapvetőleg nincs munkaidő, aminek kínkeservesen várod minden percének múlását. Amikor sokkal inkább érzed játéknak, ötletelésnek, és kreatív időtöltésnek a munkát, mint feladatnak. Amikor ígyis-úgyis csak azon pörög az agyad, hogy mit kell még csinálni, a napok pedig csak suhannak.. 

Itthon, sőt az egész világon, még mindig nagyon furcsa dolog ez a blogger kérdés. Nem igazán fogadjuk el munkaként, sokkal inkább hobbiként gondolunk rá. Aztán jött még ez az influencer szó is... Na most akkor ki és mit is csinál? Munka ez egyáltalán? 

Úgyhogy arra gondoltam hozok most nektek egy olyan outfitet, amit olyan napokon hordok, amikor megbeszélésről megbeszélésre rohanok és közben azt is nyiltan leírom, hogy mit takar az, amikor egy-egy fotó alatt #sponsored vagy #szponzoralttartalom hashtaget láttok. Erre egy rövid kérdezz-feleleket állítottam össze, azokból a kérdésekből, amiket a legtöbbször kapok ezzel kapcsolatban.

  • Nem félsz tőle, hogy hiteltelen leszel, ha sok márkát reklámozol?

Csak és kizárólag olyan márkákat reklámozok, amikben hiszek és amiket szeretek. Amit önmagamtól is megvennék, és ami tényleg működik. Egyébként szerintem pontosan azért szeretik az emberek influencereket, mert segítünk megtalálni azokat a termékeket, amik valójában működnek anélkül, hogy nekik kellene végigrágniuk magukat a teljes termékpalettán. Ha valakinek attól hiteltelenné válok, hogy ajánlok olyan termékeket, amiket én is szeretek, akkor sajnálom, mert valójában saját magától veszi el a lehetőséget, hogy kipróbáljon valami olyat, ami valószínűleg neki is beválna. 

  • Teszteled tényleg a termékeket, mielőtt reklámozni kezdenéd őket?

Nagyjából 2 hétig tesztelem a termékeket és csak abban az esetben vállalom a felkérést, ha a termék beváltja az ígéretét és maximálisan elégedett vagyok vele. Ezt minden esetben előre kommunikálom a céggel, akikkel együttműködök. A szavahihetőségnél semmi sem fontosabb.

  • Hogy zajlanak ezek az együttműködések? Te keresed meg a cégeket vagy ők téged?

Szinte mindig a cégek - vagy az ügynökségük szokott megkeresni, akik emailben elküldenek egy anyagot és egy ötletet azzal kapcsolatban, hogy éppen milyen terméküket szeretnék bemutatni. Amennyiben szeretem a terméket és tetszik a kampány mondanivalója, egyeztetjük a részleteket és megbeszéljük az együttműködés feltételeit. Minden esetben ragaszkodni szoktam ahhoz, hogy a kampány passzoljon a saját értékeimhez és szabadkezet kapjak a kivitelezésben. A kreatívkodás a kedvenc részem az egészben! 

  • Mondtál már valaha nemet felkérésre?

Persze! Rengetegszer. Ennek több oka is van, az első az, ha úgy érzem, hogy a márka vagy a termék nem passzol az életstílusomhoz vagy kifejezetten nem szeretem / rossz tapasztalatom van a termékkel. Egy másik ok amiért vissza szoktam utasítani felkéréseket pedig, ha éppen abban az időszakban túl sok aktuális együttműködésem van már. Ebben az esetben nem a márka vagy az együttműködés feltételeivel van a probléma, egyszerűen szeretnék fenntartani egy egészséges egyensúlyt a szponzorált tartalmak és a nem szponzorált tartalmak között. 

Nagy általánosságban ezeket a kérdéseket szoktam kapni, de ha van bármi, ami érdekel még titeket, nyugodtan írjátok meg, akár kommentben is, szívesen válaszolok bármire! Úgy gondolom, hogy ezt az influencer/blogger kérdést nem kellene ennyire tabuként kezelni, hiszen ez egy szuper lehetőség egyébként akárkinek, aki a saját kreativitásából szeretne építeni egy vállalkozást! 

Végezetül pedig jöjjenek az outfit képek:

img_6217.JPG

img_6058.JPG

img_6221.JPG

img_6060.JPG

img_6094.JPG

img_6059.JPG

Szőrme - ZARA

Fekete blúz - ZIA Showroom

Fehér ing - HUGO BOSS

Nadrág - ZARA

Táska - PARFOIS

Csizma - SHEIN 

Napszemüveg - ZeroUV

Sapka - Springfield

 

@viktoriabolla

Fényképek: Séllei Zsanett / https://www.facebook.com/zsanettselleiphoto/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

http://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr508898662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.