VENDÉGBLOGGER: Valami új kipróbálva #1

2017. április 05.

dsc_0386.JPGEbben a részben a blogon megjelent outfit ötleteket próbáltam ki, ezzel bizonyítva magamnak és Nektek, hogy a jó tanácsokat érdemes megfogadni. Mindig is kíváncsi voltam, hogy az 11Ground olvasói, vagy akár a Pinterest felhasználók, milyen mértékben merítenek ihletet egy-egy divat cikkből.

A magam részéről elmondhatom, hogy még sohasem öltöztem fel az imént felsoroltak szerint. Persze nem kizárt, hogy a készülődés során sokadik szempontként ott volt a fejemben, hogy hidegben is lehet színeket hordani, vagy hogy egyszerre maximum 3 szín javasolt. Ezt a tényt lehet egyfelől a témák használhatóságának kritikájaként felfogni - na ez az, amit nem szerettem volna - vagy lehet lustaságnak, a komfort zónából való kilépés hiányának is értelmezni. Ezen kívántam változtatni.

Gyakran olyan szándékkal böngészem a magazinokat, hogy miket kell még vennem, miképpen kombinálhatnám őket a meglévő darabjaimmal. Ezzel a kihívással a mondat első felét elhagyva, az igazi tervet igyekeztem kivitelezni, azaz a saját ruhatáramat használni, ahogyan azt a szakértő tanácsolja.

Eleinte, amikor Viktóriával egyeztettünk a koncepcióról, kiválogattam az egyszerűbb, hétköznapi outfiteket. Ezek talán annyival életszerűbbek, hogy nem kell az embernek egy kihívás ahhoz, hogy bele merjen vágni. Na de ruha egy farmeren? Egyáltalán ruha hétköznap? Vegyem elő a magassarkúmat? A bíztatásának köszönhetően megtettem.

1. NAP

Az egész a nagy hidegben kezdődött. Ilyenkor vagy azt mondom, hogy első a kényelem és, hogy ne fázzak - ez a gyakoribb - vagy, hogy a réteges öltözködésnél végre használom a különleges kiegészítőimet. Na most egy harmadik eset következett be: ‘légy egy kicsit merész’. Legalábbis én hétköznap délelőtt a szőrmebundát annak hívom. A ‘kicsit’ alatt meg a natúr színeket értem.Bár ez volt az első alkalom hogy fel mertem venni a bundát, azóta már többször is jó szolgálatot tett.

untitled_collage_2.jpeg

2. NAP

A Coca-Cola ihlette összeállítás engem is megérintett. Nem próbálnám meg összefoglalni Viktória gondolatait, inkább egy linket tennék be hozzá. Szerintem tökéletesen le van írva benne, hogy mit ért Ő a “kifinomult, de vagány lány” címke alatt. Valami hasonlót szerettem volna megvalósítani, és ahogy azt a mellékelt ábra mutatja, nem a hagyományos rikító piros változatban. Rendben, azért a körmömet a márkához igazítottam.

untitled_collage.jpeg

3. NAP

A harmadik összeállítás egy igazán rendhagyó szett lett. Elárulom, hogy ez okozott a legnagyobb fejtörést és ezzel arányosan a legnagyobb ruhakupacot is ez hagyta maga után. Végül azért csak sikerült kihoznom belőle azt, ami kapcsolódik az eredeti koncepcióhoz, de közben nem éreztem magamtól idegennek.

Az egyik fő dilemmám a hétköznapi tevékenységeimhez illeszkedő, egyszerű, kényelmes, de mégis valami divatot, ízlést tükröző szett összeállítása volt; és ehhez ugye hozzá jött az is, hogy nem szerettem volna új dolgokat beszerezni a megvalósításhoz. Ennek köszönhetően minden este elégedetten vettem tudomásul, hogy igenis vannak olyan darabok a ruhatáramban, amikkel lehet és érdemes játszani.

Így történt hát, hogy egy nadrág, egy tüllszoknyás ruha és egy farmerdzseki egyazon napon találkozott, és mintha össze is hangolódtak volna. A szandált csak az eredeti képhez való hasonlóság kedvéért vettem fel, napközben bokacsizmával hordtam. Azonban annyira megtetszett, hogy itt és most megígérem, hogy tavasszal is újra játszom egy kicsit ezzel a ruha és nadrág dologgal.

viki5_1.jpg

new_phototastic_collage.jpg

4. NAP

Csak egyszerűen! Aznap ez tükrözte legjobban a hangulatomat, és a rendelkezésemre álló energiamennyiséget. Ennek is van azonban tanulsága. A bevezetőben említettem, hogy nem gyakran mondok igent egy már előre elkészített összeállításra, azonban ez a nap bebizonyította számomra, hogy léteznek könnyen használható tanácsok, és azokat érdemes is megfogadni. Valaki hozzá értő kigondolta és tapasztalatai szerint működik, akkor könnyítsük meg a dolgunkat, és kövessük őt! Farmer és a szürke árnyalatai. Nem lehet mellényúlni.

untitled_collage_3.jpeg

5. NAP

Nem vagyok kismama, és (még) nem a férjem ruháit hordom, de a fehér hosszított ing az én szekrényemben is alapdarab. Na de hétköznap, és pulcsit rá, mikor azt csak vizsgára szoktam felvenni? A Converse-el meg azért igen nehéz mellényúlni.

untitled_collage_1.jpeg

6. NAP

Bevallom a rózsaszín szőrme és a Valentin nap kombót nem tudtam kihagyni. És ahogyan az a képen látszik a kávéra és a forró csokira sem mondtunk nemet. Valószínűleg nem mondok sokaknak újat, de nem árt ha megosztom én is a nagy kedvencemet: bőrdzseki és szőrme mellény minden szempontból nyerő választás.

untitled_collage_5.jpeg

7. NAP

A kedvencem maradt a végére. A karácsonyi otthoni blogbejegyzés óta nem volt olyan nap, amikor ne jutott volna eszembe, hogy otthon is ér igényesnek lenni. Azóta tartottam egy hatalmas pizsama selejtezést, halkan hozzáteszem, hogy azért a Women’s Secret-be is benéztem. Jött is velem ez a flanel hálóing, amiben azóta vígan iszogatom a melengető italokat, és kevésbé érzem rosszul magam, ha még délben is pizsamában vagyok.

untitled_collage_4.jpeg

A cikk írásakor úgy éreztem, hogy ha valaki szeretne, könnyen találhatna szakértői tippeket, én azonban a hétköznapi életből merített példákat szerettem volna megosztani. Nem csak a sminkesek és a divatguruk adhatnak magukra és nagy öröm volt számomra, hogy a héten magamban is felfedeztem az igényesség jegyeit.

Tanulság: Legközelebb kétszer átgondolom azt a kijelentésem, hogy nincs elég ruhám. (Spoilet alert: Minimalizmus kihívás beszámoló is érkezik hamarosan)


Olvassuk, szeressük, használjuk a 11Ground-ot! :)

Balázs Otília

@balazstilla

balazs.tilla@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr3312401909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása