Short és Body

2016. június 09.

Ha nyár, akkor short! Legalábbis én mindig így gondolkoztam, aztán idén nyáron rájöttem, hogy kismamaként shortot találni, amiben nem hordónak nézel ki, egyenlő a lehetetlen küldetéssel. De kihívás elfogadva, és ahogy látni fogjátok: teljesítve!

 img_0144.JPG

Mivel a kismamaruhák többsége kiábrándító, így jó pár hónapja letettem arról, hogy megpróbáljak közülük válogatni. Ezzel együtt fejben elengedtem annak a  lehetőségét is, hogy idén nyáron nadrágot hordjak. Bármilyen nadrágot, ugyanis 30 fokban én már szinte fuldoklok hosszú (kismama)nadrágban, rövidből pedig az összes fellelhető kismamanadrág börtön uniformisnak illene be. Így gondolhatjátok, hogy mit éreztem, amikor véletlenül találtam egy rövidnadrágot, ami jó volt  rám. 

Tudom, felszínesnek tűnik ennyire nagy feneket keríteni egy rövidnadrágnak, de, őszintén szólva talán a rövidnadrág egy kis kapaszkodó önmagamhoz. Nagyon nem vagyok az állandóan ruhában rohangáló típus, sőt a nyaraim többsége farmer shortban telt, így hatalmas boldogság volt a felfedezés, hogy egy pici részemet azért sikerült megtartanom.

img_0142.JPG

img_0130.JPG

img_0143.JPG

marksomay_20160526_dsc_1393.jpg

img_0146.JPG

Szalmakalap, Body, Espadrilles - Zara

Napszemüveg - Plastik Store

Clutch, Short - H&M

 

Az összeállításból a body és a cipő ismerős lehet a Májusi alapdarabok cikkemből. Látjátok, nem ajánlok olyat, amit én nem szerzek be magamnak?!? :) A bodyhoz jó tanács, hogy esélytelen melltartóban gondolkozni alá, így érdemes a trükkös megoldások háza táján szétnézni és beszerezni pár tapaszt. 

A másik kedvencem pedig a szalmakalap, ami idén nyáron már nem csak a medence mellett állja meg a helyét. Egyrészt mert jól néz ki, másrészt pedig okos dolog védeni magunkat az erős napsugaraktól, úgyhogy irány egyet beszerezni!

 

Viki

@viktoriabolla

Fényképek / Photos: Somay Márk / marksomay.com/@marksomay 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr698789326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása