Boyfriend sweater and high heels

2016. április 23.

Vannak napok, amikor inkább érezzük magunkat egy zsák krumplinak, mint nőnek. Mi ilyenkor a teendő? Elmondom én mit csinálok! 

img_0018.JPG

Kb 20-30 perc tükör előtt hisztizés után, jó néhány ruhakupac közepén, iszonyatos késésben (hiszen a hisztivel töltött időt szántam az elkészülésre), kiveszem Dávid valamelyik pulcsiját a szekrényből és kitalálom mivel lehetne azt felvenni. Számomra már a pulcsit körüllengő illat is agybizsergetően hat, ami egyenesen arányosan nyugtatja le az idegeimet. Biztosan beteges egyébként, hogy olyan módon függök valakitől, hogy egyszerűen az illatát megérezve is már saját magam egy jobb kivitelévé válok. Ezt a taktikát amúgy régóta alkalmazom, de most a kismamaság folyamán, lényegesebben gyakoribbá vált. De hát a babánkat hordom a szívem alatt, igazán nem haragudhat azért mert folyton eltűnnek a felsői..

A zsák krumpli érzésen egyébként, az oversized férfi pulóver jól érzitek, hogy önmagában nem nagyon fog segíteni, így nézzük csak milyen olyan dolog akad otthon, amivel pár szinttel a kaki fölé húzhatjuk magunkat. Nekem például ilyen tud lenni egy piros magassarkú, hiszen nőies, vagány, és a figyelmet a lábunkra irányítja. Sokan riogattak a magassarkú hordásának vészelyeivel várandósság alatt, és be kell valljam, teljesen igazuk van. Én se töltenék napokat benne, mivel érezhetően hamarabb bedagad benne a lábunk, a gerincre gyakorolt rossz hatásáról vagy az esélyről, hogy elessünk, pedig ne is beszéljünk. Így én is csak pár órára kaptam fel, és rutinos magassarkú-hordóként reménykedtem benne, hogy nem fogok elesni (jelentem sikerült is talpon maradnom!).

img_0022.JPG

img_0021.JPG

img_0019.JPG

img_0025.JPG

img_0018.JPG

img_9901.JPG

img_0024.JPG

img_0016.JPG

img_0018_1.JPG

Ruha - SHEIN       Nadrág - MANGO       Magassarkú - ZARA      Táska - PARFOIS      Sál - PULL&BEAR

Ez után már csak azt kellett kitalálnom, hogy a nem kismama farmeromat, amit esélytelen lett volna összegombolni, hogyan tudom úgy felvenni, hogy közben mégis rajtam maradjon. Hát a Pinterest ötlettár mindenre ad megoldást, egy hajgumival orvosolható is a probléma! Annak érdekében pedig, hogy a meghackelt farmer ne látszódjon ki a pulcsi alól, egy sima fehér ruhát vettem alá. 

Amúgy is imádom picit feldobni a teljesen egyszerű összeállításokat egy kis csavarral, na hát ez az outfit szerintem pont ilyen lett. Nektek hogy tetszik? Ti felvennétek?

Viki

@viktoriabolla

Fényképek / Photos: Somay Márk / marksomay.com/@marksomay 

A bejegyzés trackback címe:

https://11ground.blog.hu/api/trackback/id/tr708657362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása